måndag 4 augusti 2008

Tjoho!


Då var man tillbaka på jobbet efter knappt tre veckors semester. Måste tyvärr erkänna att jag hellre varit ledig några veckor till :(
Idag har det varit hallonplockning på den Nordstenska gården :) Felicia, Filip och jag plockade fyra liter hallon som vi sen gjorde sylt av. Barnen var verkligen jätteduktiga att hjälpa till och är så stolta att ha sina egna burkar med sylt i kylskåpet.
Hemfärden från Kalmar igår var nog min värsta biltur någonsin, har aldrig varit med om att det regnat så mycket i hela mitt liv, körde man fortare än 100 km/h så kände man direkt att bilen började släppa, och då har jag fräscha sommardäck. Blir dock lite fundersam när man ser bilar blåsa förbi i ca 130 km/h vid sånt väglag, fattar inte folk att det är risk för vattenplaning, eller skiter man i det?
Nåja, vi kom hem iallafall så man ska väl vara tacksam.
Dags att jobba, mycket att göra inatt.
Godnatt.

Inga kommentarer: