söndag 14 juni 2009

Som jag..

skrev i gårdagens inlägg så åkte jag och Felicia ner till Hudiksvall där hon spelar cup i helgen.

Flickorna var jätteduktiga och spelade tre matcher igår, varav dom vann två. Idag kan jag tyvärr inte vara med och heja på eftersom jag jobbar ett tolv timmars pass idag.
Felicia och lagkamraterna sov över i en skola nere i Hudiksvall tillsammans med sina tränare och lagledare. Allt har enligt ett sms gått bra inatt, och nu sitter jag här och väntar ivrigt på besked hur det går idag.

Filip och Arvid tillbringar dagen hos min mamma och pappa eftersom även Annika jobbar idag.

Imorse när jag lämnade Arvid så låg alla och sov, Arvid gick direkt till sin och Morris (brorsans hund) bädd som dom delar på när dom är där.

Regnet vräker ner så vädermässigt gör det ingenting att man jobbar i helgen.



















Inga kommentarer: