torsdag 27 november 2008

Aj aj..

aj, nu tror jag att jag vet hur det känns att bli överkörd av en buss...
Igår var jag nämligen och spelade innebandy för första gången på ca 13 år och rackarns vad ont jag har i kroppen idag, känner smärta i muskler som jag inte ens visste att jag hade.
Måste dock säga att det var riktigt kul, hade glömt bort hur roligt det är att spela innebandy så nu blir det träning en gång i veckan framöver.

Ny dörrmatta har införskaffats till hemmet, nu håller vi tummarna på att den får vara med ett tag och inte blir till smulor inom den närmaste framtiden.
Talade precis med Annika som var ute i Birsta City (köpcentrum) och hade lämnat Arvid själv hemma, blir spännande att se om dörrmattan "lever" när hon kommer hem.

Förhoppningsvis berodde "mordet" på den förra på att Arvid inte hade något tuggben eller leksak framplockad igår.
Uppdatering följer.......

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår vad du menar med muskler man glömt bort :) Testade att börja träna basket igen för ca 3 år sedan och jag kunde knappt sitta ner dagarna efteråt.
Hoppas att mattan fortfarande lever :)

Kramar från norr

Johan sa...

He he, jodå mattan lever fortfarande. Ganska säker på att Arvid blev förbannad på att inte ha något att tugga/leka med och hittade en egen lösning på problemet.
//Johan