fredag 21 november 2008

Fy tusan..

vilken morgon. Slog upp ögonen kl 0550 i soffan fullt påklädd, och nej jag hade inte klätt på mig på morgonen och sen somnat utan jag somnade i soffan igår kväll vid 2130.
Detta kanske inte låter som ett stort problem, men betänk då följande:
1. Arvid den stackaren var ute igår vid 18-tiden senast.
2. Jag börjar jobba 0645.
3. Filip ska lämnas på skolan 0630
4. Jag skulle hämta upp en jobbarkompis kl 0635
Men på något mirakulöst sätt så lyckades jag med allt, Arvid hann få frukost, fick komma ut på en sväng och fick möjlighet att göra både nummer 1 och nummer 2, Filip hann till fritids, jag hann till jobbet i tid.

Nåja, nu kan ju dagen bara bli bättre.

Viktigt att nämnas är att Annika jobbade denna natt och inte kom hem från jobbet förrän efter kl 07:00

Inga kommentarer: