torsdag 30 oktober 2008

Inte fick..

man vara ledig i två dagar inte. Har varit ledig idag och skulle så vara även i morgon, men dum som jag var så sa jag att jag kunde rycka in om det skulle behövas folk. Skulle ha varit skönt att få varit ledig två dagar iom att jag ska jobba helgen, men det är ju alltid trevligt med lite övertidspengar nu när julen så sakta närmar sig.

Nåja vi har iaf haft en rolig dag med barnen idag, vi var iväg och spelade bowling på förmiddagen och lunchade sen på Mac Donalds till barnens stora förtjusning. Måste ju få skryta och berätta att jag hamnade på highscore listan (1:a plats) av alla som var där och bowlade, tampades med en pensionär vid namn Elsy men hon fick se sig slagen, muhahaha.

Nu är det dags för kvällsrundan med Arvid, som har sovit sött medans vi tittat på tv, sen blir det raka spåret i säng.

Inga kommentarer: