måndag 6 oktober 2008

Söndag natt..

eller tidig måndag morgon, det avgör ni själva. Har nu ca 5 timmar kvar på helgens nattpass, och ser fram emot två lediga dagar.
Som vanligt så har det varit en fullmatad helg med både fotboll och hockey. Felicias fotbollslag hade sin årliga avslutningscup i fotbollen i lördags där dom tyvärr inte återskapade förra årets succé. Detta år kom dom på femte plats till skillnad från förra årets första placering. Flickorna var dock jätte duktiga, och dom hade lika gärna kunnat vinna cupen.
Arvid fick följa med och träffade då Rizzo, en Perro de agua español (Spansk vattenhund) som är ca en månad äldre. Hundarna fann varandra direkt och lekte på ett föredömligt sätt med varandra. Bilder kommer om några dagar, både på hundar och från cupen.

Samma dag som Felicias cup var så började Filips hockeyskola, tyvärr så kunde inte varken jag eller Annika vara med så farmor och farfar följde med dit. Filip tyckte att det var jättekul, och det hade gått jättebra trots att det var ett tag sen han åkte skridskor.

Det jag ser fram emot nu är att få åka hem och sova, ligger enormt mycket back vad det gäller sömnen nu eftersom jag var med på cupen och hjälpte till med arrangemanget där (var dock inte tvungen, men tycker att det är så kul) och fick bara ca fem timmars sömn i lördags.

Inatt så har Arvid fått följa med till jobbet då Annika har åkt ner till Skövde (tror jag det var) på kurs. Kommer onekligen att kännas konstigt att komma hem till ett tomt hus, bara jag och Arvid hemma (barnen sover hos farmor och farfar) .
God natt.

Inga kommentarer: